090210

tisdag, vilket tyder på att jag haft kök idag.. vi hade ju lite annorlunda idag eftersom vi själva valde maträtter och sen själva äta det, (alltså utan gäster idag) så det var som en mysig avslutning. jag och mimmi fick göra vår berömda toast skagen, och jag försökte faktiskt smaka på den sen, men jag var riktigt nära på att få kvälningar, så nej tack.. det var inget för min smak. johan tyckte iallfall om den tydligen, bra det! ;) imorgon byter vi till servering.. jag pratade med roland om att jag får panik och inte klarar av att servera, men han ska tvinga mig på det.. vi ska försöka tillsammans? han ska stå en bit ifrån mig och om jag behöver hjälp ska jag bara titta på honom. men hur fasiken kommer inte det se ut? pinsamt värre. detta klarar jag absolut inte! struntar i vilket faktiskt. vi skulle övervinna min rädsla, men det går inte! jag har varit blyg sedan jag var liten knatte, visst blygheten är så gott som borta, men jag har fortfarande mycke blyghet kvar! så det är bara vissa saker jag klarar.. andra inte!  men jag måste väl, annars får jag nog inge betyg i serverings kursen.. åh ;/ struntar snart i vilket!  klockan är 16:52 och jag är riktigt rastlös, skulle kanske träffa nathalie kanske.. hon skulle ringa upp sen iallfall. under tiden ska jag slå mig ner i soffan och glo på tv en stund. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0