090113

just nu har jag inga ord att förklara den här skiten, allt går åt helvete.. och då menar jag verkligen ALLT! blir bara så trött på falska personer, och dom som överdriver, gör en liten sak till en riktigt stor. allt jag kan göra nu är att hoppas att allt kommer bli bra! men det är inte över än, inte en chans ;/ .. well, you know i love u.. right?<3

idag var det första praktiska dagen efter lovet, vilket var rätt härligt faktiskt. man slipper lektioner och läxor på dom dagarna, men istället blev det matlagning. jag och linnéa fick jobba ihop idag. Först gjorde vi någon räk grej, minns inte vad det heter, sen gjorde vi glass, vanlijglass med choklad i.. och glassen, mums den blev super god, och imorn ska vi få göra maränger, vi fick idag, men hade ingen tid kvar till det, vilket var synd. men glassen är ju sparad till imorgon va ja vet? :), iallafall! vi fick också stycka kyckling. (inte bara jag och néa utan alla i metodkök!) inte ett dugg mysigt att skära bort vingar, ben och dela på mitten typ- euuuw.  men men, det är sådant man får lära sig! ;) nej nu blir jag tom på ord, dagen har inte alls varit speciell, skola sen hem bara.. tagit det lungt, inte mycket man orkar efter mina skoldagar! ;shemska! +att jag kommer hem sent pga busstiden och att man får vänta på buss som kanske inte går direkt. nåja. sånna smällar man får ta! och här blir det mycke skrivet så jag ska sluta nu. ha en bra kväll hörrni :)<3


gammal bild, men fortfarande lika söt.
tom kaulitz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0