090127

vaknade klockan fem i sex imorse, alltså försovit mig ungefär.. men jag hann duscha och fixa mig lite smått innan skolan men fick lite bråttom.. och sen var bussen helt seg märkte vi, vi kom tio minuter senare än bussen skulle varit där, men vi kom inte sent till skolan som tur var.. egentligen skulle jag till carolina direkt efter skolan och prata resor och eventuellt boka (?) men hon fick någon akut grej med jobbet så vi fick ställa in det idag. finns ju som sagt var flera dagar! jag har inte haft orken till någonting idag (inte alls ovanligt) men jag får vakna jätte tidigt och kommer hem sent, + att tis-ons är jobbigare eftersom vi får stå, och röra på oss hela dagarna.. jag har tittat på två filmer iallafall "brudens bäste man" och "mitt super ex" lagomt bra faktiskt. nu har klockan hunnit bli tio över nio och jag funderar på att stänga av datorn, och göra ordning mig för kvällen =) så jag inte piggnar till mer här. vore inte så bra med tanken på att jag ska upp vid fem imorgon igen..      pussochkram


mobba inte bilden, tack!
den är faktiskt från 04, alltså mycket gammal!
66 dagar kvar tills jag fyller 17! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0