11 januari 2009

jag är så trött så jag vet knappt vad jag ska skriva,  men ett inlägg till innan jag går till sängs. jag håller på att gäspa käken av mig och magen verkar hungrig. nåja får fixa till något litet så magen blir nöjd, (om jag orkar) klockan är 21:50 och borde snart gå till sängs eftersom jag går upp vid fem på morgonen för att hinna till skolan, men eftersom jag börjar tio imorgon behöver jag inte upp så tidigt, räcker med.. halv sju skulle jag tro :),       idag har jag inte gjort ett skit, bara suttit fastklistrad framför filmer. mysigt värre! iih, jag gäspar hela tiden, bäst jag loggar ut här och försöker sova lite.  hoppas ni alla får en bra dag imorgon, (även om det är skola..) försök göra det bästa av saken iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0