7 jan 09'

det här är inte alls bra, jag vaknade för ca en halv timma sedan.
och klockan är halv ett just nu. skola imorgon och jag som behöver
gå upp vid fem? hur ska ja lyckas somna ikväll? bra elinor! (y'
får skylla mig själv ;s och sen borde jag plugga idag men jag tror
inte jag orkar faktiskt ;s. för det första. så har jag världens mensvärk!
och mår inge vidare bra ;s  för det andra. så vet jag knappt vad jag ska
plugga på. och för det tredje. så har jag ingen ork till någonting idag!
nåja, jag får väl försöka mig på skiten lite senare, just nu är jag halvt
nyvaken så jag orkar inte ens aktivera hjärnan ;)

först om en liten stund ska jag ta mig något att äta, så jag får något
i magen. efter det blir det nog att titta på film, för jag orkar inte sitta
här och ruttna bort.. min förkylning och hosta har inte försvunnit helt
än, men det är på god väg! nejdu, nu ska ja inte sitta här och forma
en massa ord/meningar, dags att äta -magen kurrar! ;$
Hoppas ni får en bra dag! :) puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0