alexandra'

blev att umgås med alexandra idag, inte varit med ungen på
ett bra tag, förutom inatt då! blev att gå till storängen konsum
för att köpa godis eftersom skranta tydligen inte hade öppet?
aja godis blev det iallafall, sen hem till mig och bara sitta och
snacka med syster först sen blev det datorn (y'  vi kom också
fram till att vi ska gå på bio i morgon, twilight! men först blir
det stan för ja måste kolla skor för tusan! sen färga håret och
vid 21:00 blir det bio time! hih,mysmys! umgås lite med henne
medan jag har tid! :) och vill ni veta något helt underbart? :D
mamma bakar bullar, dom ska strax in i ugnen sen klara
snacka om att jag blir läskad, vill ha nuuu! vaniljbullar fyfan
va underbart! :) iiiih min näsa kliar sönder och jag har typ nösit
miljoner gånger idag, inte okej! hah nej nu orkar ja inte skriva mer
tjaråå <3

Kommentarer
Postat av: Linda

jag lovar, du kommer bli kär i filmen alltså! du kan knappt hitta någon sorligare eller bättre film än twilight! ;O vänta bara tills du får se slutet! :D <3

2009-01-02 @ 01:26:13
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0