äntligen fredag..

kom hem från skolan för ungefär tjugo minuter sedan, slutade som vanligt tolv .. men eftersom jag går i örebro måste jag vänta på bussar och sånt.. tar tid! men jag orkar inte klaga, visst är det jobbigt men hellre det än att inte få jobb! =).  fredag idag, underbart! blir att spendera kvällen med elin, som jag inte träffat på ca.. eh typ sedan skolavslutningen i nian? (ett halvår om inte mer) annars bara stött på henne och hejat lix, dags att fixa läckan vi har hörru ;$ det ska bli riktigt kul. nu ska jag ta och plocka upp lite i mitt rum innan jag börjar med annat, ligger massa saker i min säng, fullt av kläder, väskor och böcker m.m! nej, nu ska jag inte tjata ut er med mitt skrivande.  Ha en bra/kul kväll!


pussvah?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0