bye08'hello09'

hejdå 2008, hej 2009! dagen igår blev inte fullt så lyckad som
man hoppats på. bröllopet gick jätte bra och dom var jätte fina.
direkt efter blev jag skjutsad till nathalie, lokalfesten där! men
eftersom den inte skulle öppna än så var det bara nathalie jag
och sanna där, eftersom dom två höll i de hela typ, och sen
var det tre killar också. det började bra med folk som kom, och
allt var bra, fram tills gubben som ägde stället kom dit för att
kolla läget, och eftersom det var sagt som släktträff (nykterhetslokal)
så blev det helt åt skogen, fick stå ute flera timmar och frysa
ihjäl, strumbyxor klackskor och en tröja.. kallt! okej, jacka! men
den hjälpte ju för fan inte ett dugg.. sen stack nathalie och jag
till ando. och jag var på för dåligt humör för att dricka något.
så ja blev nykter den kvällen, underbart! strax efter tolv bad
jag pappa hämta mig, orkade inte vara ute i kylan på stan som
alla skulle till, så vid ca halv ett var jag hemma, och är iskall
vid halvtvå fick alexandra ut mig igen och vi bara gick och pratade
umgicks lite en timme, sen stack vi hem, så jävla kallt!
inte en fullt lyckad kväll iallafall ;s menmen!

Hoppas ni andra haft det superkul (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0