egypten eller grekland..?

kom hem från skolan för ca en timma sedan, och sedan dess har jag faktiskt inte alls gjort mycket.. pratat lite med mamma eftersom carolina hade ringt henne och pratat om att det kanske skulle bli egypten för oss istället, inte helt säkert än.. Grekland eller Egypten något blir det iallafall.. sen ringde nathalie för en stund sen, fast det blev lite krångel så ja ringde upp henne haha, så pratade vi en stund vilket vi inte gjort på ett bra tag nu. och nu sitter jag här och lyssnar på musik och bara tar det lugnt eftersom jag inte alls mår bra och jag är också enormt trött! imorse vaknade jag som vanligt en timma försent, alltså klockan fem i sex, men gick upp fem minuter senare än det idag, så jag fick 25min på mig att duscha och fixa mig, men jag hann som tur var! egentligen går jag upp vid fem för att hinna allt och slippa stressen, men se på fan jag klarar mig ändå, men då blir det inge noga, inte plattat hår, inte ordentligt med smink och ingenting rätt.. men jag orkar inte bry mig så mycket faktiskt! nu ska jag se om jag kan mysa ner mig i sängen till en film eller något bra på tv, för här orkar jag inte sitta och dega =).  pussen!


I'd do anything just to hold you in my arms.
To try to make you laugh, somehow I can't put you in the past.
I'd do anything just to fall asleep with you.
Will you remember me? Cuz' I know I won't forget you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0