elinor goes happy

nu är det nästan helt säkert på att det blir tyskland med pappsen i april. ingenting är helt säkert än, men vi pratar mycket om det och vi pratar om att bila, eller flyga vilket som blir bäst.. *hoppashoppashoppas*   några dagar tillsammans med pappa i berlin skulle inte sitta helt fel.. och jag har fått pappa gå med på att gå på museet i berlin, där vaxdockor är osv. billbillbill! aja, vi får se lite längre fram hur det blir.
hoppas ni haft en kul fredagskväll, för jag snor gärna en del av var och en. själv har jag haft det så tråkigt det bara kan bli nästan, förutom att syster skulle ha gaston idag, så hon kom hem en snabbis och hämtade/fixade något. så jag fick träffa skitungen en liten stund..  ha en fortsatt trevlig kväll hörrni, själv ska jag sova!




would you trust me if i say that i love you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0