elinor, that's who i am.

jag vaknade med världens nackont i morse, nästan som nackspärr kan inte röra huvudet åt sidorna utan att det gör ont, och heller inte upp och ner.. bara små rörelser! jag vaknade vid sex imorse, men låg till kvart tio i sju, mamma som skulle duscha efter mig och fixa sig, fick göra före pga att jag inte hade ork. jag får också värsta huvudvärken och blir illamående, men gick till skolan iallafall! fick vårat nya chema, och det är att vi slutar lite senare på måndagar och tidigare på fredagar, eftersom vi tagit bort livsmedelshygien nu. iallafall, jag kom hem vid 20, kvart i sex idag efter skolan.. (?) inte mysigt alls.så jag har inte haft ork till någonting utan kom hem, satte mig och kolla film, det var det jag gjorde! så de blir väl att sitta här och glo film hela kvällen, eller.. det är redan kväll, men någon mer film blir det allt. nej, nu orkar jag inte skriva mer.  eftersom jag antagligen inte kommer skriva mer ikväll så.. Godnatt gott folk :)



Looking in a mirror and all I can see
Is everything I don´t want to bee!
Turn around and you hold me tight,
Now can I finaly see the light!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0