grekland 23 aug.

iih, äntligen! idag åkte jag direkt till carolina efter skolan, när jag kom dit började vi med att titta på lite resor, olika fina ställen i Grekland.. till slut bestämde vi oss för Kreta, Platanias. Hotellet heter Ideal Beach och hotellet ligger precis vid stranden.. helt fantastiskt och inte alls farligt dyrt.. vi bokade biljetter direkt, och betalade in den första summan (1000 kr/var) så nu är jag fattig igen från att nyss ha varit det. men det känns riktigt skönt att ha det gjort, vi betalar resten av summan (ca 4500) senast 14 juli, helbra! då har man hunnit få ihop lite pengar, och pappa ska jag få lite fickpengar av +att jag kommer ha själv.. sen måste jag bara göra nytt pass innan.. så nu är jag enormt taggad till det, blir ledighet från skolan också, missar en del.. men det äre värt! =D

här kommer lite bilder så ni får se en del av skiten, självklart kommer jag själv ta en massa bilder när jag är där nere och carolina också förmodar jag..  kul skare bli! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0