guitar hero & life of ryan (y'

onsdag.. dagen före skolstarten ;s. efter att inte ha gjort ett dugg här hemma (förutom att kolla film) så beslutade jag mig för att gå till lotta och alexander, han hade tråkigt och undrade om jag hade lust att komma. visst självklart! när jag kom dit så satte vi på guitar hero direkt och spelade. askul! :), först satt jag och spelade trummor, och sen gitarr sen sjöng jag. sämst men helkul! jag fick som jag ville flera gånger i låt val.. tokio hotel -monsoon! :D, satt och spelade ca 40 minuter, sen blev det att glo "life of ryan"  och sen blev det spela igen.. efter ett tag orkade ingen av oss spela mer, för trötta så vi gick ut i köket till lotta som satt och åt en macka, och alexander och jag började smaska i oss en massa mariekex ;$ muuuums!
nu kom jag hem för en liten stund sedan, och ett stort TACK till mamma! som hade gått till affären åt mig, utan att jag bad henne. men det jag behövde var viktigt, så ett stort tack till henne! :) jagälskardigmamma<3 , nej nu blir det att glo film eller något innan jag ska sova, så jag får in tröttheten så ja kan somna..  ni som börjar skolan imorn, ha kul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0