i hate that i love you

and the award for the best lie goes to youdu är den största lögnaren jag någonsin träffat. dina små lögner leder ingen vart, jag får reda på sanningen ändå.. du är så jävla patetisk att det inte finns ord att förklara dig. jag litade på dig upp till hundra procent, men nu inser jag att hur dum jag var som gjorde det. du fick veta mina allra mörkaste hemligheter, du fick praktiskt taget veta allt om mitt liv, varför jag mådde och mår dåligt. jag var dum som berättade, jag borde hållit det för mig själv. i mina ögon är du inte värd ett skit, inte ens ett litet gruskorn!
en sak är säker.. jag vill aldrig mer se dig!

you broke my heart, once again..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0