obama svär eden..

"obama svär eden"  nyss satt jag och tittade på tvn, när obama blev president och talet han höll. inte för jag förstod mycket av vad som sades, men en del ord iallfall (a' min engelska suger häströv! &tröttheten gör inte saken bättre precis.
idag fick jag jobba med mimmi i köket, och först gjorde vi majonäs.. sen citronfromage, inte gott! och det gick åt helvete för nästan alla idag, man fick göra om massor av saker.. och alla verkade vara på himla dåligt humör, inklusive jag! inte alls trevligt, sen har jag varit tröttare än vanligt, och frösit en hel del idag. här hemma har jag suttit med kall näsa och grejer pga att jag frösit så mycket, och jag är så enormt trött att jag kan somna vilken sekund som helst, men det blir inge bra om jag somnar klockan sju lix, då vaknar jag antagligen inatt någongång. kök imorgon igen, men då blir det hos tommy istället.. jag orkar verkligen inte ;(.   nej jag har inge intressant att skriva om, så vi får se om jag skriver ett till lite senare.. annars imorgon antar jag! Sköt om er, och klä er varmt när det är kallt! ;)


one word.. perfect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0