lör, 3 jan 09

lördag, 3 januari 2009! bara några få dagar kvar innan skolan börjar igen, jag vill inte tillbaka.. usch! hostar och nyser hela tiden typ, fortfarande förkyld och jag har världens huvudvärk just nu och jag är enormt trött. pratade lite med carolina igår, och när hon fått bilder från bröllopet lovade hon att hon skulle skicka så jag får! :) sen bestämde vi oss för att hitta på något någon dag, bara umgås lix. och sen pratade vi om att bara hon och jag ska åka utomlands, när vet vi inte än.. men någon gång blir det allt hoppas jag, typ grekland eller något en vecka, så nu blir det att börja spara pengar (y' något kul att se fram emot, då är det lättare att spara! hihi.. blir det inte av har jag ju ändå sparat ihop pengar, då blir det shopping eller fortsätta spara till en egen resa, eller bara spara till något bra! :) nej nu orkar jag inte ens sitta vid datorn längre, lägga mig i sängen och kolla film eller något! ha en bra dag (y'


Kommentarer
Postat av: Linda

ställ gärna frågor i min frågestund eller lämna en kommentar.

svarar på allt & skulle vara kul om ni kom med massvis av frågor ! :) kram.



(fast du vet ju redan allt om mig typ, hahaha :$)

2009-01-03 @ 18:51:16
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/
Postat av: Linda

vad har jag att berätta? :D hihi

2009-01-03 @ 20:57:06
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/
Postat av: Linda

skrivit vart vadå? jag fattar ingenting, haha :D

2009-01-03 @ 21:19:13
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha, haha :D nej, men du vet nog inte vem jag menar. du känner inte "den", kan berätta någon annan dag :D

2009-01-04 @ 01:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0