maränger

idag i köket fick jag och linnéa göra glass.. igen! fast idag blev vanilj, igår choklad gottgott! och efter det fick vi göra maränger, det blev fyra fulla plåtar, tänk er.. små maränger -fyra plåtar? haha ni skulle smakat, det var fasiken dom godaste maränger jag ätit ;o jag lovar! och alla gick och tog av dom, inte en maräng fanns kvar när vi gick hem idag, alla tog slut. eftersom vi fick äta av glassen och dom senare, (med flera efterrätter osv) , själv tog jag bara maräng, våran glass och någon hallonsås typ ;b asgott. iallafall dagen blev lyckad. eller nästan ;s vi råkade göra något fel med dom sista kakorna vi gjorde, helt cpiga och äckliga blev dom, (linnéa och andra tyckte om dom, men inte jag). idag måste jag faktiskt försöka plugga, har fasiken prov imorgon kom jag på nu ;| inte bra! måste läxa upp mig lite ju. och sen blir det såklart film! inget går upp mot att sitta och mysa framför film. bästa ever (och sova såklart) ;) nej nu blir jag tom i huvudet. kanske skriver ett inlägg lite senare till kvällen.  sköt om er (y'   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0