my bitch ;)

just nu sitter jag här med nathalie, och vi har inte så kul om jag ska vara helt ärlig.. fast det vet jag att hon tycker detsamma. vi sitter lix typ en meter ifrån varandra på varsin dator och säger typ inte ett knyst, det ända som hörs är knappandet på tangentbordena typ, kulvah? ;) och ska jag vara helt ärlig så är jag kissnödig ;E kul information ja vet! usch och snart är det dags för skola igen, då blir det att vakna vid fem på morgonen igen och jag som blivit van att lägga mig ungefär vid tre halv fyra nu för tiden, inte bra inte bra! får ta och vända tillbaka dygnet nu + att jag har en hel del läxor jag ska hinna med och jag har inte ens börjat ;o. jag bara orkar inte med skiten, usch! men jag måste börja sköta mig mer ordentligt nu för att klara av det här och få bra betyg. jag vill ju inte komma med ig i något ämne. nej nu kanske vi borde bli lite mer sociala mot varandra jag och nathalie, annars lär ju inte det leda till en kul kväll eller va säger ni? ;) , tips på film?


this is what i call, best friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0