ni är mina bästa vänner..

ni var och är fortfarande mina bästa vänner! jag saknar oss, vi sa föralltid och att vi aldrig skulle plittras.. se hur det blev, vi splittrades. jag förstår inte hur vi, eller jag kunde låta det här hända. ni var och är allt för mig, ni var dom jag kunde prata med när jag mådde dåligt, och om det var något bra. vi berättade allt för varandra! man hittar nya vänner, men man måste kunna hålla fast vid dom gamla, speciellt om man hållt ihop så länge som vi hade gjort.. jag kan lova er en sak, vad som än händer så kommer jag alltid finnas vid er sida. inget snack om saken..  ni är unika, ni är en egen sort.. en sort som inte går att köpas för pengar, det växer heller inte på träd eller någon annan stans. sånna som er kan man inte hitta någon stans, därför är jag lyckligt lottad att ha er som mina bästa vänner!  ni är vad jag kallar perfektion!



Linda Elinor Nathalie Elin
jag älskar er bästa vänner.

Kommentarer
Postat av: Linda

alltid sa vi och föralltid ska det vara! måste fixa ihop allt igen <3<3<3

2009-01-18 @ 00:54:38
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0