ointressant ämne typ.. 8D

back to school imorgon då, ingenting jag längtar till det kan jag lova! och jag har fortfarande inge pluggat ;s bra va? ehe, imorgon direkt efter skolan, så ska jag hoppa av bussen vid carolina, eftersom jag ska till henne och vi ska kolla resa och eventuellt boka? det får vi se.. men kolla och prata om det ska vi göra, vi kanske också ska laga mat, det får vi se imorgon hur vi gör, antingen gör hon det så det är klart när jag kommer? eller så hjälps vi åt, eller något =) sen skjutsar hon hem mig fram mot sen eftermiddag/kväll. jag är inte på humör för skola imorgon, inte alls.. kommer troligtvis få skäll utav tommy pga livs/sv arbetet (rapporten) för jag ska börja med den imorgon, efter jag varit hos carolina eller på onsdag. fick hjälp av nils igår som ringde och förklarade lite hur jag skulle göra eftersom jag inte fattade mycket, och jag tror jag förstod det mesta nu.. hoppas vi ;$!  usch klockan är 20:18 och jag är enormt uttråkad! finns ingenting att göra faktiskt, har ingen ny film att se än heller.. sett alla jag har redan, förutom.. "bron till terabithia", ska ta och titta på den nu, medan mina två filmer får försöka bli klara, hoppas ni haft en bra måndag, även om det kan vara en av dom värsta dagarna i veckan ;s men också ända dagen jag får lite sovmorgon ;$ jaja..     tackförmig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0