onödig information 8D

kvällen börjar lida mot sitt slut, och jag spenderade dagen med elin. mys, det måste göras om snart! (kanske inte exakt det vi gjorde, men bara att umgås) sen träffade jag alexandra en liten stund, satt och pratade sen var det så enormt kallt att vi gick hem båda två. och nu har jag smsat carolina om grekland, att alexandra följer med istället för frida om det är okej, så nu ska jag bara vänta på svar.. :) åker vi, så måste jag fixa nytt pass också, mitt är sedan 2004 och går ut i juni ;E blondie på kortet och helt.. liten.   imorgon blir det nog örebro med pappa, kolla efter några byxor och sånt, sen ska han betala min klippning också.. Tack papi <3 nej här tänker jag inte sitta och ruttna, ska bosätta mig i soffan/sängen och glo på film/tv =) have fun!


pussvah?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0