skolstart

idag började ju som sagt var skolan, tråkigt men ett måste. det ända roliga var att få träffa en del personer, jag tror dom vet vilka dom är! jag tror också jag hade feber i skolan, frös som ett jävla as ;E haha. och mensvärk på det också, mysigt va? nåja, självklart ska folk kittla mig som vanligt, och freddy är en av dom! :| haha hoppas du fick ont i händerna ;).. han stod och kittlade mig bakifrån och jag satt, så jag hade inte mycket att få bort honom med, när jag hade nils vid sidan som också kittlade mig lite smått =). men jag fick ett bra tag i freddys fingrar och vek dom bakåt ;$ snällva? :Dhaha! aja, förutom plugget så var det faktiskt rätt kul ;D. nej nu kom pappa och mamma hem med pizza och massa påsar, dom har handlat.. så det är väl dags för mig att gå ut till köket och äta. btw, i bussen! jag hade kramp i käken hela vägen, linnéa och jag skrattade helt jävla mycket, gick inte få stop på det! ni skulle bara veta vad vi pratade om ;E aja..                 puuuuuuuuussspådagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0