snö in town.. again!

ja, turen är ju inte precis på min sida idag, det känner ju jag det! allt helt fel, för en gångs skull tar jag på mig leggins/strumpbyxor och en tunika, och va händer, jo det börjar snöa! mysigt va? igår kunde det minsann vara sol och plusgrader, men idag blir det minus och snö, jovisst!  jag har också haft världens sämsta humör idag INTE bra ;s  well, jag har förklaring till det iallafall, eller en del av det.. bara problem hela tiden, not fun!  idag ska jag iallafall göra läxa! har matteprov imorgon och jag vill helst inte få ig +att jag ska svara på två frågor i sammhällskunskapen som ja inte hann på lektionen idag, för då skulle jag missa bussen och vänta 45 min extra? nejtack!    har en enorm magvärk just nu, så ja orkar inte skriva mer, kanske ikv.. får se hur det blir! =) en skoldag kvar, sen helg- underbart! så ja får försöka ta mig upp imorgon också, sen får jag sova hur länge jag vill.. nej nu ska jag kolla lite annat inte bara skriva ointressanta saker här..  ciao :)



P. you are my hero!
we can fight, and we can be friends,  i can say that
i hate you, but the truth is that i love you, always!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0