stan med alexandra

kom typ nyss hem från stan med alexandra.. blev allt lite shopping
och pengar som försvann, att pengarna försvinner gillar vi inte, men
nya grejer är alltid mys! :). blev också en fika på kulan såklart.
nu har jag bara typ 600:- kvar ;o. gick dit med 1600 (y' .. och snart
försvinner lite till, till bio, twilight med alexandra klockan 21:00!
och lite att smaska på under filmen :) alexandra lånade 80:-
till en ny mascara! och elin är skyldig mig 100:- höhö! men alla
pengar kommer bara rinna iväg nu innan skolan, ska klippa mig
också, så 3-400  försvinner på det.. underbart!

inhandlat;
skor
3 par trosor
mascara
hårfärg          

lipsyl


Kommentarer
Postat av: Linda

inget linne? hahah :D

2009-01-02 @ 19:07:34
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/
Postat av: Linda

jag har helt vanliga storlekar tror jag vell, hahah :D

2009-01-02 @ 23:44:39
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0