tom på tankar och ord..

mitt huvud är tomt på ord och tankar idag, därför är det inget
speciellt intressant skrivet just nu, men det kommer väl..
bara två dagar kvar, eller en.. man ska väl inte räkna med
dagen idag, eftersom klockan är rätt mycket just nu. men
iallafall, så  min morgondag blir bara att försöka få lite
läxa gjord.. har faktiskt inte ens rört böckerna än, +att jag
måste läsa en engelskabok som jag inte börjat på, minns
inte när den skulle vara klar, men antar att det är snart! ;o
och jag som har svårt för engelska, det här blir inte kul,
inte för fem öre!
dagen idag har bara varit en slappdag, inte orkat göra
ett dugg faktiskt, film hela dagen och bara tagit det lugnt.
men det är ganska så mysigt ibland, inte göra ett dugg. :)
jag borde dessutom börja med att vända tillbaka mitt dygn
redan idag, men det tvivlar jag på att jag kommer göra..


i'm still in love with you, can't you see it?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0