twilight :-*

alltså shit en av dom bästa filmer jag sett, ville aldrig att den skulle ta slut för fasiken. hah! och Robert Pattinson.. woow! helt jävla otroligt hur het han är, satt ju för fan och rös genom hela filmen pga honom och såklart att filmen var bra, men alltså ja ni som sett den lär ju förstå vad jag menar, right? jaja, jag slösar gärna mer pengar på att se den fimen om och om igen, det är en sak jag är säker på! (a' .. alltså iiih, blickarna han hade i filmen mums! dreggeeeel dirr!

nej nu ska ja inte hålla på och prata om det, orkar inte skriva något med, för trött för att komma på några bra ord, och ord skapar meningar så. det går inge vidare lätt för min del just nu.. Hoppas ni haft en kul kväll, för det har jag..


                                  

Kommentarer
Postat av: din bäjb ;)

vill se :D

2009-01-03 @ 14:33:48
URL: http://mammasmonster.blogg.se/
Postat av: Janina

hahahahahahahaha ja viiisste de ! o du som sa att han va spyful ? HOST!

2009-01-04 @ 12:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0