tyskland,(tokiohotel), grekland?

iiih, jag är massa glad! igår kväll pratade jag med carolina och vi pratat om att åka till grekland eller något. så vi pratade om det igår igen när vi ska sikta in oss på att åka, så vi tänkte att kanske i augusti i år, slutet av aug så jag hunnit få ihop pengar. nu ska fredrik med också, han var sugen och det ska bli kul att lära känna honom mer! :) och jag kanske skulle få ta med en kompis, frida! så jag får lära känna henne lite mer också <3. iallafall, det känns som 09 kommer bli ett bra år! Tyskland när jag fyller, och Grekland i aug! men det är fortfarande ett KANSKE! alltså inte helt säkert, sen så har jag fått reda på att Tokio Hotel ska ha 60 konserter i Europa, och Sverige kan vara inräknat det får vi se +att dom släpper nytt album iår, så det kan också bli en skivsignering! det kallar jag ett bra 2009! men som sagt, inget är helt säkert än, berättar när jag vet mer! :)       -söndag idag, alltså sista dagen för mig att plugga lite, idag ska jag faktiskt göra det OCH städa mitt rum, usch. nej nu ska jag prata lite med alexandra om att börja träna =), Ha de bra (Y'


mallorca 04'
missit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0