ud och apoteket!

kom precis hem från ud och apoteket.. och jag är enormt jävla trött just nu, för det blev inte mycke till sömn inatt, vaknade flera gånger av att jag frös.. tillslut stängde jag fönstret gick inte mer &så hämtade jag en filt. iih sen försökte jag ligga lite närmre alexandra för att sno lite av hennes värme (a') haha! och det blev rätt sent igår eftersom vi satt och tog kort på oss tillsammans i ett kolsvart rum så man såg bara våra huven och dom såg ut att sitta ihop typ, såg jävligt kul ut så vi låg och skrattade ihjäl oss inatt. trevligt! ;D iallafall, idag skulle jag faktiskt behöva plugga för det har jag inte gjort alls i helgen, trots att jag lovade mig själv +att livs/sv arbetet skulle varit klart i fredags senast, men jag skulle få lämna idag, men eftersom jag var hemma pga ud, så får ja försöka ge han i morgon.. inte för jag kommer hinna klart men ;s usch det kommer gå helt åt helvete.. jag är verkligen inte på humör för att plugga. inte alls faktiskt! nej jag får väl kolla lite i böckerna och det här nu.. så får vi se om carolina hör av sig sen =), så vi kan träffas &titta resor osv..


this is who i am..
i wasn't born to make u happy.

 pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0