slö onsdag..

ännu en slö dag.. idag fick jag göra vaniljglass (för typ fjärde gången) i köket, men jag fick också göra torkade lime (?) sen tog och gjorde ordning lite garnetyr (stavning) till räkmoussetårtan och lite sånt. yeye, sen fick jag pappa hämta mig från busstationen istället för att stå och vänta på en buss ute i ca tjugo minuter eftersom han ändå slutade då och skulle hem :). sen har jag varit hemma bara, satte mig framför tvn och såg att "bottom's up" skulle börja ca en halvtimma senare så jag fastanade där och väntade på att den skulle börja, men den var faktiskt inte alls så bra som jag trodde den var.. och som vanligt har jag ingen ork till läxor ,usch!  och btw, jag har ont i handen på ett skumt sätt, precis under tummen. kan inte bära någonting med den utan att de gör ont, eller röra den på ett visst sätt.. wierd 8D   nu sitter jag här och rent ut av knarkar musik.. underbart! pussokram

i can't forget u, it doesn't matter what i do.. i just cant
i thought it was better, but it's not.. i can feel it! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0