mums,

mums, eftersom mamma bakade bullar igår så fick en bulle bli min
frukost idag, massa gott vill jag lova, vaniljbulle! yummie..

inatt har jag inte alls kunnat sova ordentligt, vaknat upp flera gånger
men jag minns inte tiderna bara ena, någongång vid sju.. sen vaknade
jag igen vid halv tolv.. då ringer jennifer och pratar lite med mig, mys! :)
och snart blir det nog att hoppa in i duschen och sen göra sig iordning
få tag på alexandra sen stan (y' ..skor,hårfärg, sen får vi se va vi mer
hittar för kul, men det är något jag måste ha! och mamma måste
ringa och beställa klippning åt mig innan skolan börjar! mysmys!



jag gav mig själv ett nyårslöfte jag vet att jag aldrig klarar utföra,
men försöker man inte, kan man heller aldrig lyckas!


du är den jag vill ha, om du bara visste hur mycket.. 
just trust me when i say that i love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0