snösnösnö, hatar't!

idag när jag vaknade fick jag höra att det snöade ute..  först sa mamma att det bara var lite grann, men då måste det börjat snöa mycket mer, för det var massor på marken när vi gick till bussen imorse, sen snöat hela dagen (i örebro iallafall) imorgon ska vi vara i köket igen, hos arto (metodkök/kallkök) och på onsdag byter vi till tommy, (varmkök) uschusch, jag vill inte ens gå restaurang, så varför måste jag ens prova på det?, jag vet redan vad jag vill gå, och det är hotell. OCH jag trodde jag var den ända som skulle välja hotell, men det visade sig att jennifer, min nenne.. ska gå hotell, ella goes happy! nej, jag hittar inga bra ord att skriva, det blir bara att jag skriver av "musikorden", det dom sjunger alltså. musik <3
hoppas ni haft en bra dag. min var hyffsad! =)


jag finner inga ord att beskriva dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0