feelings

jag har känslor jag själv inte riktigt förstår mig på, jag är full av dom. både bra och dåliga! jag kan inte visa något utåt. det går inte, så jag ler.. ler för att inte visa hur det egentligen är. jag vet knappt själv varför jag mår som jag gör, och känner såhär, men något är det och jag måste ta reda på vad! jag hittar aldrig det där lugnet jag en gång hade, det är borta.. jag vill återfå det, och därför måste jag försöka, måste kämpa mig uppåt för att försöka hitta det. allt går åt helvete, ingenting går min väg, ingenting blir som jag vill.. att behöva fejka leenden är inte rätt, man ska skratta och le utan att anstränga sig. men vissa dagar går det bara inte, då visas fejkade leenden och fejkat skratt.. jag tackar er som får mig på bättre humör när allt är som värst.

 

för er som tror jag söker uppmärksamhet genom det jag skriver, håll era åsikter för er själva, det jag skriver är för att jag bara måste skriva av mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0