bonaqua

för det första, Rubriken har ingenting med det här att göra, kom bara inte på något!   lördag, idag blev det att åka till örebro med pappa, kollade lite kläder åt mig, men jag hittade bara ett par byxor sen två par strumpor.. ja, det är iallafall något! sen kom vi hem vid ungefär sextiden, då hjälpte jag mamma hacka lök och skära gurka i småsmå bitar, eftersom pappa ville hon skulle göra typ smörgåstårta haha! efter det blev det att sätta mig framför datorn en liten stund, sen mot tvn! sen har det bara blivit film.. " What a girl wants"  och den var faktiskt mycket bra! well, nu är klockan 00:41 och det är väl dags att sova snart. ögonen står typ still på mig och jag gäspar som en tok..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0