it's time to move on..

Det är dags att gå vidare och ta tag i alla problem som finns runt omkring mig innan det trycker ner mig helt, ju fortare jag tar tag i saken, desto fortare finns det möjlighet till att jag kommer må bättre. inte bra, utan bättre! men det nöjer jag mig med, jag är redan på god väg.. jag lämnar allt gammalt bakom mig och drar vidare till "framtiden".

nu
har jag bestämt mig för att ta tag i skolan, börja göra mina läxor och lyssna på lektionerna. det är inte första gången jag sagt det, men nu måste jag lyckas, jag ligger efter med hur mycket som helst och jag riskerar att inte få betyg om jag inte lämnar det snart.. jag har bestämt mig för att börja plugga mycket efter skolan och under helger och lov (sportlov/påsklov) om jag har så mycket. jag vill bli klar med det och samtidigt hinna med att göra det som görs i skolan.. jag ska också träna på min engelska och även att prata inför folk, dvs klassen. det är något jag måste träna riktigt mycket på. jag ska helt enkelt övervinna min blyghet helt och hållet!   redan idag började jag med pluggandet, jag lyssnade och arbetade på lektionerna, ex. mattelektionen blev två sidor klara, alltså ca. 12 tal.. och skrev två sidor på engelska lektionen, fast hon skrev på tavlan så man skulle skriva av, men inte ens en sån sak brukar jag göra, så det är bra för att vara mig..

Tokio Hotel - Spring nicht
HIM - wicked game
Samy Deluxe - Weck mich auf
Yellowcard - Breathing
Foo Fighters - Best of you
Slipknot - Wait and Bleed
Coldplay - Yellow
Skillet - Savior

låtar värda att lyssna på.. själv har jag fastnat för dom, helt såld!
tokio hotel har varit mina favoriter i ett års tid, och längre blir det!


Tom Kaulitz, du är vad jag kallar perfektion!
du är det finaste jag någonsin sett..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0