14-15 år, mer skare bli.. right? :$

sitter här med elin blomma just nu, och har det lagomt.. roligt? hah! sitter vid varsin dator och kollar runt en massa bara, läser bloggar och kollar olika bdber, alltid lika.. underhållande ;). min bästa vän sedan vaggan, 14-15 år av vänskap med dig tösen.. hoppas på massa mer år! <3 well, jag är sjukt jävla trött just nu, men så blir det när man går upp så jävla tidigt som jag gör, menmen.. uuusch, emelie kom in med ett glas juice (som jag trodde) och sa att ja skulle smaka, så hon stoppade in sugröret i munnen och.. BLÄ! hon hade ju för fan blandat en grogg den jäveln, fick tydligen ta sprit för mamma, haha! äckligt som tusan vare iallafall..  eh ja, jag kommer inte på något mer att skriva just nu, men ha en riktigt trevlig/rolig kväll gott folk! ;p

vill ni ha något att skratta åt, fixa lunarstorm och kolla in; Blondiz och Brunettiz ;E haha, kallar sig själv sexiga. 13 år och skriver lix porrstjärna på sig själv.. skrattretande, men jag lovar.. ett skratt får ni, det fick både jag, elin och emelie nyss typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0