ingen rubrik!

söndagsmorgon.. usch känns inte alls bra att veta att det är skola imorgon igen.
har varit i skolan två dagar nu efter lovet, och jag är redan för trött på skiten!
orkade inte ta mig upp andra dagen nästan, men blev illa tvungen till det. den
här helgen spenderade jag tillsammans med alexandra, jag tittade på massor
av filmer. jag har inte haft ork till någonting för att vara ärlig, och idag blir det bara
en massa pluggande tror jag. och så vid tre kanske jag skulle sitta barnvakt åt
gaston några timmar, till sju halv åtta ungefär! nej nu ska jag ta och kolla film,
är så jävla trött och borde inte sova mer, då somnar ja inte ikväll. så jag kör på
att tare lungt med film ett tag nu ;). först ska jag lyssna klart på liten sen blire
movie time! :)<3

Samy Deluxe - Weck mich auf
Yellowcard - Only One
Foo Fighters - Everlong
Slipknot - Wait and Bleed
Coldplay - Viva La Vida

några låtar jag fastnat för senaste tiden, det finns flera, med samma artister men
jag orkar inte hålla på och skriva upp alla.. för många ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0