tack till mami...

tack till mamma som städade mitt rum igår! :) inte varje dag det händer, jag skulle bara lägga in mina rena kläder i garderoben och på gallrena som är lix, så råkade jag fastna när jag skulle lägga lite grejer under , längst ner och nageln vek bak sig och jag har inte långa naglar, så nu gör det skitont ;| jaja, idag mår jag hur iilla som helst och är helt seg, inte alls kul ;/ så nu ska jag ta och sätta på en film.. the butterfly effect, ettan och tvåan!  och jag är happyface pga mina läppar, som har varit helt torra, typ munsår eller nått.. det är bättre nu, nästan borta! yeeey.   söndag.. imorgon är det vanligt vis skola, men jag blir ledig eftersom jag ska till ud ;s inte alls kul ;E men det är på tiden att jag går dit nu..   nej nu ska ja sätta på filmerna.. 


i'm not perfect..
but i still have a heart,
just like you..


pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0