grattis fredrik, 17 år!

Först och främst vill jag säga GRATTIS till Fredrik som fyller 17 idag!

yääz
.. vill ha sportlov nu, för då ska jag få träffa frida igen, hon kommer faktiskt till karlskoga och sover ett par dagar, sen åker jag med hem till henne i borlänge ett par dagar =). kul!  fyra veckor kvar tills det men ändå.

jag älskar min pappa, han har lovat att betala ett par nya byxor åt mig och kanske min klippning för att jag ska kunna spara mina pengar till greklandsresan (nästan säker på att den blir av) så på lördag blir det att fara till örebro med pappa och shoppa lite grann. och med resan har han sagt "det ordnar sig" när jag sa att jag ville låna pengar av mitt sparkonto också, well, vi får se hur det blir! taggad iallafall ;E   nu kommer jag iallfall få lätt att sluta äta godis, för jag ska ta ut exakt alla pengar när jag får dom, och ge till pappa så har han hand om dom åt mig så ja inte snor från det till annat eftersom det är respengar.  nej nu måste jag försöka få tag på frida, och prata med henne, sen måste jag prata med carolina också! och jag kommer inte på nått mer att skriva ändå.. höh! 
pussvah?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0