elinorw

sov hos carolina igår till idag, och vid nio gick vi och lade oss.. till och med jag? kan ni tänka er..? iallafall, jag vaknade upp någongång vid två tiden, flera gånger om mellan halvtvå och halvfyra. Dum som jag var ställde ja heller inte klockan att ja skulle upp, men ja vaknade självmant vid sex och gick för att duscha, men blev sen iallafall, så ja missade svenskan och tog en buss tjugo i nio till skolan, och senare hade vi heller ingen samhällskunskap, så fick sluta sådär en och en halvtimma tidigare. underbart! nu ska ja strax dra mig till nathalie också och hon ska sova här också eftersom vi ska bort imorgon, stockholm äre som gäller! =) nu ska ja fixa ordning lite här och kolla buss sen dra mig..  kanske inte kan säga "Trevlig Helg" här, men helg för mig idag :p, så..   pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0