090501

första maj idag, och sommarn närmar sig. och med sommarn kommer flyttning, jag blir faster och jag drar till kreta med carolina! hm, ja gårdagen blev att umgås med elin och josefin, mf! var nere vid näset en sväng och lite här och var.. kom hem ungefär vid ett där, askallt ute! så det gick absolut inte vara ute längre, skakade av kyla en timma efter jag kommit hem.. så jag satt fullt påklädd och frös ihjäl nästan! aja, och jag vaknade runt typ sju imorse, dock somnade jag om som tur är! mellan tio och elva klev ur sängen.. och har suttit på balkongen och solat en stund. och ska ut igen! orkar inte skriva mer nu.. puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emma a.k.a Emmelina

åh vad jag längtar till sommarn !

2009-05-03 @ 20:55:34
URL: http://emmelinalarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0