090518

hallo, idag var jag ledig från skolan.. eller vi hade inga lektioner, men man fick gå om man ville och plugga, sådär rest dag. göra klart sånt man inte är klar med. men, jag stannar hellre hemma. well runt tio halv elva hämtade papi och emi mig från elin och vi skulle då till polisen för att förnya mitt och emi's pass men pga att jag är minderårig så fick jag inte göra.. behövde ha båda vårdnadshavandes (stavning?) underskrifter, och de va ju bara papi med, men emi fick göra iallafall. jag har ju inte speciellt bråttom än. berätta lite om helgen kanske? inte speciellt intressant, men i lördags städade jag rummet och fixade lite här hemma, gårdagen, alltså söndag.. var jag med mami och papi.. kollade affärer och sånt till när vi ska flytta.. hamnade i hjo av alla ställen. aja! senare på kvällen åkte jag till elin och sov kvar där.. och resten har jag berättat lite av :) nu ska jag iallafall göra annat än att sitta här och se dum ut :) hoppas ni haft en bra helg <3puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0