13 maj 2009

sitter hos elin nu och har det lite små.. mysigt? är det rätt ord?  aja, idag hade vi matte nationella, fattade dock inte ett dugg. sovmorgon till halv tio, och slutade tio.. vilken skit.. tog iallafall bussen hem kvart i elva. och var hemma runt tolv slaget. vid ett gick jag mot häsängen där elin hade idrott och väntade på henne där tills dom var klara vid halv två. :) och nu fryser jag snart arslet av mig här, inte kul alls! har världens huvudvärk också, tack ! dum som jag är tog jag varken med mig pengar eller busskort.. gulligt ella, gulligt! får väl gå hem i kylan sen. så som jag gick hit.. mohah. hm. vet inte riktigt va ja ska skriva.. hm, gårdagen spenderades också med elin, och runt sju, åtta köpte vi godis och glodde film, gottigottgott! hih, ja e godisråtta ;$ har blivit beroende av socker tror jag ;o blir as sur och får ont i huvudet om jag inte äter något, ex kakor, godis, chips, eller dricker cola, något måste jag ha för att fungera bättre.. sjukt fan ;s aja. får väl vänja mig av med skiten ;( men det är ett måste faktiskt. aja, nu ska jag väl sluta skriva här, och vara social mot elin så fort hon pratat klart i telefon.. :) hoppas ni haft det bra.. pussochkram!

Glöm igår, Lev för idag, Be för imorgon!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0