<3' i'm in love

blä, jag är fortfarande sjuk. har varit hela jävla veckan för tusan. fast nu har jag även fått hosta, inte alls mysigt. i promise! och såklart fortfarande förkyld men ingen halsont längre. men jag är super glad ändå :) fick träffa älskling igår, och sov med han. mys, innan igår hade det gått en vecka, ni vet. jag har vart sjuk som sagt, inte orkat göra något. men jag är bättre nu, jag var bara tvungen att va med han! haft en dålig vecka, men ändå varit på smått topphumör tack vare min rasmus. han gör mig glad så att säga. gud, undra om jag ska sluta skriva blogg? har ju ändå idé torka typ jämt när jag ska skriva ;s sjukt men sant! well, elin och jag stack mot bussen till stan för att träffa mikis imorse/förmiddags, och gick runt där lite sen åt vi pizza, egentligen skulle vi hem till elin, men min mage dödade mig långsamt nästan, trodde det skulle vi bättre om jag åt, men det blev bara värre, så jag åt en bit bara. tur så delade vi tre på en pizza så, alla blev mätta o glada typ =D, dom gick mot elin och jag stack hem. tog en tablett och la mig en stund, råkade därmed somna och sov ganska länge, vaknade och kollade msn, sen somnade jag om. och vaknade efter ett tag igen. precis då när jag gick till msn logga bby in :$ och nu ska jag sluta skriva, jag lovar :) Pussochkram!<3

Rasmus<3
*28/5-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0