6maj-09

oj, har inte skrivit här på några dagar märkte jag nu. har varit dålig på att sitta framför datorn, och när jag väl suttit så har jag kollat runt en stund, men inte alls haft en tanke på min blogg! ber om ursäkt! 
aja. onsdag idag, vilket betyder att vi hade kök i skolan. hos arto! var sjuk igår så missade det, men tur var väl det, då dom filéade fisk+o(. jag fick iallafall göra elevmaten tillsammans med mimmi idag, och vi fick även beröm för att den var så god. jag själv har inte en aning om hur det smakade.. är inte precis ett fan utav fisk! ;/ men mimmi tyckte de va gott (a) &alla andra som ja hörde.. bra det iallafall! mådde inte alls bra idag heller, gick ju hem i måndags.. men mår inte bättre än! förstår inte. aja. sen, bussen hem så satt nea o ja o lyssna på musik på min mobil, och poff så somnade båda två, urmysigt, vi pratade kanske i högst fem, tio minuter på hela bussresan sammanlagt! urskönt att vila lite! kom hem och gjorde pannkakor, var superhungrig.. yummie  sen har jag bara tagit det lugnt, har inte alls haft mitt bästa humör idag, och heller inte mått speciellt bra, det går lite uppochner så att säga..
jag väntar även tills klockan ska bli åtta, IMORGON! en ledtråd.. Sverige - Tjeckien 20.00- ? ja, det vet man väl inte riktigt!
jag har blivit en liten hockeynörd ja vet ;$ älskar att glo på hockey med papi (a) har sett flera matcher, inte bara gällande sverige, utan andra matcher också! (a) aja, blir ett långt inlägg här ser jag, det betyder att det är dags att sluta.. hoppas ni haft det bra. puss och kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0