7 skoldagar kvar! :D

början..?  samma gamla visa alltså! hm, ja men. jag är sjukt avis på min syster som åker till ayia napa om två dagar. hoppas bara hon blir bättre, hon var lite små krasslig igår. och jag kan säga att även jag är sjuk idag, fick stanna hemma från skolan. och jag har sovit urdåligt inatt, kunde inte somna igår och vaknade flera gånger under natten av andningssvåriheter osv. pga min förkylning så att säga! har fortfarande småsvårt att andas normalt men jag försöker, och jag hatar nässpray, blev småberoende av det ett tag för länge sen då jag tog det hela tiden. så nu tar jag bara om jag verkligen måste, rädd att de ska bli samma visa igen, för ni vet väl att man skadar näsan med för mycket nässpray? det fräter sönder och man är nästan som förkyld hela tiden till slut. jag har även nysit flera miljoner gånger redan idag, och klockan har inte ens slagit tolv? haha, aja snacka om annat kanske!? igår knarkade jag några filmer fram till elin kom hit runt sju - åtta, då umgicks jag lite med henne så klart! sen bestod inte gårdagen utav något annat faktiskt,var och är sjuk så de blir inte mycket gjort då. bara hoppas på att jag blir frisk snart :) .. så jävla glad det är bara.. exakt 7 skoldagar kvar! för nästa fredag är det skolavslutning. ohyea! och imorgon ska ett arbete i svenska vara inlämnat, jobbar med mimmi och jag har inte ens börjat medan hon är klar med sin del, så bäst att börja nu kanske? ;p de  ska ja faktiskt.. ha en bra dag. puss och kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0