äntligen fredag!

fy så skönt, äntligen fredag. detta har jag sett fram emot detta hela veckan, har varit ovanligt trött på mornarna.. har inte en aning om varför men.. aja? hade matte prov imorse, och fick G som tur var, tackochbock nu har jag inte matte nått mer, slipper dom lektionerna, är helt klar där nu. g i allt! äntligen säger jag bara.. =) btw, vi fick strömavbrott i skolan idag, precis som igår.. så två dagar i rad har vi haft strömavbrott..idag var maten kall pga det typ och man kan inte dricka ngt pga att maskinerna går på ström så. iallafall,var sjukt trött imorse men tvingade mig upp.. humöret blev smått på topp i morse men senare vart det till botten istället, men tack till andré som gjorde resten utav min dag precis efter vi hade slutat.. och tack resten som var med.. för sjukt att förklara men jag skrattade så ja inte fick luft , och dom började skratta eftersom jag kippade efter luft så det lät som pipningar.. osv. aja det var sjukt jävla kul iallafall! sen deckade jag på bussen påväg hem, var inte alls medveten om det förän ja vaknade ;e haha! aja, lite sömn sitter alltid gott! hm, va ska man skriva mer? :p  vilken idé torka man kan ha alltså.. ;s veckan har iallafall mest bestått utav elin. mesta delen alltså, men dock inte alla dagar.
just ja.. egentligen skulle jag och emelie till polisen idag, skaffa nya pass eftersom hon snart åker till napa och jag måste ha nytt till kreta.. men papi och mami hade inte hunnit hem, så vi tart på måndag då jag är ledig.. skönt! ja, på måndag är jag ledig, nationella tisdag, kök onsdag och ledig tor-fre.. skönt som tusan. sen äre inte länge kvar till skolavslutningen :) nej nu måste jag äta. jag dör av hunger här. usch! ha kul ikv, men ta det lugnt ! :Dpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0