hallo :-*

vet dock inte vad jag ska skriva här.. blivit oerhört dålig på att blogga som ni säkert märkt och det är inte första gången jag säger det. sitter iallafall hos elin nu, inte speciellt ovanligt kanske. varit med henne dom senaste dagarna! har varit på topphumör senaste dagarna också. blöööööö fan. har värsta magvärken, kan varken sitta, stå eller ligga utan att jag får super ont. hm. ja.. sov ca en timma inatt. eller imorse! la mig ca halv åtta eller nått och vaknade typ halv nio. legat o pratat och varit oerhört övertrött så kunde inte somna. dock hade jag en hel del myspys imorse också :$ puss på't! synd bara att det är världens tråkigaste väder ute.. regnar så det skriker om det. fy alltså! ja.. nu vet ja inte va ja ska skriva och ricki kom och gosa med mig nu, dags att pysa.. pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0