i skolan!

herregud, jag är super dålig på att blogga, och har därför idé torka varje gång jag skriver nu.. aja, just nu sitter jag iallafall i skolan och har engelska, som tur är, så är detta sista lektionen och slutar om tjugo minuter, alltså tjugo i fyra.. surt ja vet!  egentligen borde jag plugga och inte sitta här och spendera min tid på min blogg. men faktum är att jag inte förstår ett dugg. och jag hade utvecklingssamtal förut, dock utan föräldrar pga dom inte har tid, så min mentor, jenny. kommer ringa hem och berätta för dom vad vi pratade om. och jag kommer få ig i nästan varenda ämne vi har i skolan. jag är i skolan men jag pluggar inte, för jag förstår inget.. och har ALDRIG någon ork! kul o veta, kommer ha en jävla massa ig nu. inte alls kul :/ va ja vet nu, ett G. datakunskap! men jag har faktiskt lämnat in några saker, som jag inte hade gjort då dom skrev omdömmena, så nu gäller det bara att pluggapluggaplugga hemma. så jag kommer någon vart. kanske har något mindre ig då ju! därför ska jag plugga arslet av mig om det så behövs. just nu pallar jag inte.. engelskan får nog vänta till sist tror ja.. det  jag har mest i, och förstår minst utav. ja, men nu är det väl dags att sluta skriva och försöka komma igång lite smått iallafall! får jag för mycket ig tänker jag hoppa av, pallar inte sitta och plugga igen en jävla massa i tvåan, vilket jag kommer få göra.. något ämne är okej, men flera? nejtack då slutar jag!  aja, hoppas ni haft en riktigt mysig helg. själv har jag varit småsjuk, och är fortfarande. men men. lugnt har jag haft det iallafall.. puss!
btw. JAG ÄR SUPER HUNGIRG :(
hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0