ojojoj..

har verkligen glidit ifrån min bästa vän, datorn! HA!  , sitter inte alls som ja gjorde förut, alltså hela tiden. nu sitter jag nästan aldrig, kollar bara in nån gång kanske om ens det! men det har blivit så himla tråkigt och jag har absolut ingen ork för någonting längre. skolan totalt suger luften ur mig. som tur är, så är det bara ca.. tre, eller fyra veckor kvar i skolan. sen får jag sommarlov! och fem dagar efter min skolavslutning så tar syster emelie studenten, grattis!  men faktiskt så tar även ninni studenten iår, dock är hon ett år äldre än emelie, men ja.. ninni blir även mamma i slutet av juni, början av juli som ni redan vet.. då jag blir faster! jag vet, jag skriver inget intressant längre.. eller, jag har aldrig gjort men nu är det fan värre! 
well, är småsjuk fortfarande, varit hela veckan. men tvingat mig själv att gå till skolan för att inte missa mer sista veckorna nu. och jag måste plugga järnet nu. så jag inte får massa rester i tvåan att göra sen, då kommer jag totalt lägga av, kommer inte alls klara av allt då! aja, vi får se hur allt går! ska strax lägga mig och sova, visst klockan är aboslut inte mycket, men vaknar man tidigt varje dag så blir man trött! så är det.. eh, ja.. jag vet absolut inte va ja ska skriva, så jag förmodar att jag får sluta här.. hoppas ni haft och kommer ha det bra! PussochKram


rätt ny bild på tomi, vet dock inte vilket datum
bilden togs, men en av dom nyare bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0