söti :-*

som vanligt kommer jag inte på någon bättre början så jag får därför börja såhär nästan varje gång ;s lite tråkigt kanske men så är det! har idétorka varje gång jag försöker skriva blogg. nåja, jag har sovit hos elin hela veckan, och haft det superkul och supermysigt! hade även lite folk där vissa dagar, och jag satt och hade svinkul med hennes mamma också! och jag gjorde något jag inte skulle våga annars. mohaha! några som vet vad jag menar. dock vet nästan hela karlskoga, men det är inte direkt ovanligt. aja, haft det riktigt mysigt hos elin! :) bara att jag åkt på något skit nu, mår inte alls bra, har sjukt ont i halsen och ont i huvudet, samt småförkyld.. inte kul inte! ;$ så just nu knarkar jag halstabletter! :)  iih nyss ringde en söti till mig ;$ iiihi! <3 blööö jag har inge o skriva så.. PUSSHEJ


I can walk a thousand miles to be with you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0